Test: Maybelline Define-A-Lash Volume Mascara.

Igår köpte jag en ny mascara. Hade inte läst något om den innan utan blev ett spontaninköp. Händer väldigt sällan numer att jag köper någon sminkprodukt utan att ha läst någon rekommendation alls.

Hittills är jag mycket nöjd! Fibermaskaror går helt bort, har testat några men tycker de är skitjobbiga med de där långa fibrerna, vill hellre ha en maskara som inte klumpar sig. Längden har jag ganska bra naturligt men lite mer volym är inte fel och kanske jag kunnat önska lite mer av den egenskapen från Maybelline Define-A-Lash Volume Mascaran, men tror att om jag kör min Make Up Store Sensitive Black först och sedan denna ett lager på blir perfekt. Testar det imorgon.

Här kommer bilder från imorse.

På bilden har jag även min nya mineralfoundation från Body Shop som jag gillar jättemycket – Extra Virgins Minerals Compact Foundation, tror min nyans hette Golden Ivory? Behöver dock ett lager med löspuder ovanpå, jag har Make Up Stores’, tror det är nyansen ‘Milk’.

Vilken är din favorit maskara och har du tips på en bra och medeltäckande mineralfoundation?

2 reaktioner till “Test: Maybelline Define-A-Lash Volume Mascara.”

  1. Jag älskar lancomes mascara just nu kör jag den nyaste hypnose doll eyes. Jag gillar volym men inte klumpar så denna passar mina önskemål perfekt!sen kan jag tipsa om Apoteket mineral foundation Idun. Jag har testat många olika mineral foundation men denna är min absoluta favorit, snyggt täckande, känner mig varken torr eller fet av den och den döljer porerna. Sen har även Lancome en flytande mineral foundation som jag fick ett prov på den var riktigt bra! Men de var lite svårt att avgöra på bara ett prov men funderar på att köpa den. Just nu har jag en absoluta favorit foundation och de är Lancomes mirakel teint men de är inte mineral, men jag älskar den ändå för den täpper inte till huden och huden mår jätte bra känns som den strålar :) nu har jag skrivit en massa men jag kände att jag måste lämna en kommentar på detta blogginlägg eftersom mitt intresse för smink är så stort :) tycker du har en jätte bra blogg följer den varje dag :) hittade den genom din syster Lottas blogg. Ha de fint/ Hanna

    Gilla

    1. Hej Hanna, kul att du hittat hit!
      Tack för tipsen. Helt plötsligt exploderar det av mineralprodukter hos alla märken, till och med Apoteket säger du. Jag som kört på I.D’s tills nu..!
      Ska ta och hålla ett öga på din blogg efter mer rekommendationer och kanske få se och höra lite om dina små sötnosar Ebba och Theo. : )

      Gilla

Kommentera

