I’ve got mail.

Titta vilket spännande mejl jag fick imorse:

Hej,

Jag gillar din profil och jag är intresserad av att vara din vän. Om mig, Mitt namn är Silvia, jag är en investerare från USA. Jag är singel med ett barn. Jag planerar att besöka ert land för ett investeringsprojekt. Jag vill vara din vän och jag vill träffa dig när jag besöker ditt land. Om du vill kontakta mig via e-post till discuion mort, eftersom jag bara acceptera e-postkommunikation och telefon bara. här är min e-post:
(silviaruba2011@yahoo.co.uk)

Svara inte mig på den här site.Reply mig via e-post endast och jag skall svara dig med mina foton

Jag kommer att skicka dig information terminalen på mig jag väntar på svaret
Vänligen min kära du kan kontakta mig med denna e-post

(silviaruba2011@yahoo.co.uk)

Funderar på om jag inte skulle ta och svara ändå. ; )

God morgon förresten.

One thought on “I’ve got mail.”

  1. Men oh vilken rar människa! Svara, svara direkt! O glöm inte att fråga efter kontonr hennes. för som investerare vill hon säääkert att du sätter in lite pengar.. låt oss säga 10 tusen, så hon kan placera dom väl åt sin nyfunna kära vän ;)

    Gilla

Kommentera

