2:a advent.

God morgon.
Ska hasa mig upp ur sängen, ligger och slappar. Har tittat på ett avsnitt av fantastiska serien Breaking Bad s2 och läst ikapp mig på nästan alla bloggar. Hinner inte med nu för tiden.

Måste iväg till V-by så snart dom öppnar för att köpa födelsedagspresent till Max klasskompis Sanny (9 år) som har bowlingkalas idag, PetShop är beställt! Skulle ha köpt det igår men glömde bort i min frustration över håret.

Ska ta och tvätta håret nu men måste nog ta och gå in på salongen och be dom boka en tid för att fixa till färgen…

Idag hoppas jag vi får till det och kan baka våra planerade pepparkakshus också. Köpte en sjysst mall på Åhléns för några veckor sedan, finns även på Lagehaus.

Ikväll MÅSTE vi beställa hem resten av julklapparna till alla barn. D tycker det är sååå jobbigt med presenter och bara suckar och klagar över hur jobbigt det är, jäkla tråkmåns, så han kommer nog slippa få någon julklapp i år. Jag tycker det är jättekul att få ge saker, får se om jag kan hålla mig ändå.

Nä, nu ska jag upp och ställa mig i duschen och gråta lite över mitt hår…

Ha en trevlig andra advent : )

20111204-090437.jpg
Är det här det närmaste snö vi kommer i år tro?

Kommentera

