Hemma.

Nu ligger jag på gästsängarna på vinden och tittar på när Max spelar Skylanders på Wii som han fick i julklapp. Ville sitter på en stol vid portalen och har som uppgift att byta gubbar när det behövs. D sitter med Max.

Vi var hemma vid halv sju ikväll. På vägen hem stannade vi hos syster i Sundsvall och fick umgås lite innan det var dags att dra vidare. Lilla Lola (4 mån) har blivit så stor sedan sist när jag och Max var uppe i höstas. Stora syrran Tilli (3 1/2 år) är så söt så jag vill äta upp henne och Max är helt kär i henne. ; )

Imorgon ska jag göra ansiktsbehandling på NK som jag fick i fjol av D i julklapp. På torsdag ska jag jobba, Max och Ville får hänga med till kontoret, på fredag är det halvdag och jag räknar med att nunna jobba hemma då. På torsdag ska jag också till vårdcentralen för att (förhoppningsvis) få utskrivit antibiotika för acne.

Tänker på stackars mamma som fortfarande inte fått tillbaka elen! Det har gått två dygn nu och jag antar att all mat som ligger i frysen är förstörd nu… Fy tusan!

Nu ska jag och D kolla på en film, den där nya norska filmen – Huvudjägarna (org. Hodejegerne).

Kommentera

