Apotekets smink.

Idag när jag var på Apoteket för att hämta ut mina akne-tabletter (Tetralysal 300 mg) spanade jag också in Apotekets sminkhylla. Efter att ha sett Apotekets reklam är jag ju onekligen lite nyfiken. Jag köpte ett läppglans i nyansen Smultronrosa från Apoliva, den känns bra, nu ska vi bara se hur bra den håller färgen. Jag har en tendens att slicka av läppglanset bara…

Jag tog även med mig en broschyr – Steg för steg: Så lägger du din makeup med fina bilder och förklaring till de olika stegen när man lägger sin make. Här hittar du Apotekets sminkprodukter och broschyren som pdf.

Foto: Apoteket.se

Kommentera

