Måla trapphus: Grundmålat.

Här kommer före- och efterbilder på trappen, första våningen (jag når inte nästa så där måste D hjälpa till). Det är bara målat en gång så om 1 h ska jag dra på nästa och sista lagret färg.

 Finns en stor risk att trappen kommer upplevas som väldigt ”skitig” när det blir vita väggar. Jag hoppas jag kan få med mig D på att investera i såna här färdiga trappsteg som man liksom klär in de gamla trappstegen med, sk ”renoveringstrappsteg” från Lundbergs.

Foto: Lundbergs

Även om halkskyddet på trappstegen vi har idag är väldigt praktiskt så är det också väldigt fult. Ja, ja, ett steg i taget. ; )

En reaktion till “Måla trapphus: Grundmålat.”

Kommentera

