Vitt, vitt, vitt.

Idag har vi bara målat och målat. Shit va kul det är att se vilken skillnad det blir bara med lite ny färg på väggarna!

Har inte så mycket intressant att skriva eftersom dagen gått i målandets tecken, hallen uppe fick hänga med på köpet när vi ända var igång. Jag började maskera så var D tvungen att haka på. ; )

20120106-214947.jpg

Hoppas du haft en skön 13:e dag. Jo, en sak till har vi ju faktiskt gjort idag.

Max och D åkte ut till Mediamarkt för att köpa en tv som Max sett ut och sparpengarna brände i fickan. De åkte ut till kl 10 för att hänga på låset då det stod på sajten igår kväll att de fanns förre än 5 i butiken, men väl inne så hade de inte ens haft den tv’n!

Max superbesviken och D pissed åkte hem igen tomhänta så vi tog och beställde vi samma tv från Elgiganten istället på nätet, MEN då lyckades ju jag klanta mig såklart! Sist jag beställde där angav jag min mammas adress som leveransadress (vi köpte at symaskin till min syster i present), jag uppfattade inte att man måste kryssa UR för att ordern skulle gå till fakturaadressen som jag trodde var standard. Fan, fan, fan!

Ringde kundtjänst, men de skulle inte öppna förrän 11, så jag låg på och ringde och ringde som en galning men de måste ha haft stängt idag för hela dagen fick jag bara besked om att ”Du ringer på en tid som är utanför våra öppettider.” Blä! Det gick inte att ändra sin order heller eftersom de har så snabb hantering typ att man inte hinner ändra…

Jag mejlade kundtjänst och förklarade och bad dem ringa mig ASAP, men hoppas att ingen på lagret jobbade idag heller så de inte hunnit packa och printa adresslapp…. Annars får mamma i Norrland en fin LCD-tv om några dagar, God Jul från Max liksom. ; )

Kommentera

