Fondtapet till killrum och armhävningar.

20120110-212352.jpg
Idag fick jag sms-avisering om att tapeten jag beställt till Max rum hade kommit. Hade inte tid att hämta ut den idag utan får göra det imorgon. Den är köpt på Photowall.se och jag fick den för halva priset eftersom jag köpte ett presentkort via Groupon.se. 590 kr för ett presentkort på 1500 , bra deal eller hur! Den blir väl bra i ett pojkrum/killrum.

Idag har jag jobbat min första riktiga arbetsdag på länge känns det som. Längtade hem och efter barnen hela dagen, men det var himla trevligt att få träffa kollegorna igen och faktiskt att få jobba lite.

Vi hade ett första möte med vår nya webbyrå som ska hjälpa oss bygga om vår sajt, shit va kul det ska bli!

Igår startade jag min resa mot 100 armhävningar. Jag klarade ju ynka 8 stycken så mitt program startade med 2 + 3 + 2 + 2 + 3 dvs totalt 12 st. Det är 1 minuts vila emellan seten, vilket kändes lite fånigt. Men enligt D som kört appen förr varnade fler att det snabbt blir betydligt tuffare, så jag chillar lite här i början. ; ) Imorgon är det dags för 16 reps fördelat på 5 set.

Det här är mitt mål ; )
20120110-214046.jpg

One thought on “Fondtapet till killrum och armhävningar.”

  1. Hej, förlåt för sent svar på din kommentar! Har haft tentavecka så har varit som i en bubbla. Tack för din kommentar om tetralysal, får ganska ofta frågor om det och svarar gärna. :) På mig försvann allting (och jag hade väldigt många och svåra bölder). Det var cirka tre år sedan, och har under de här tre åren inte haft en enda finne nästan.

    Under hösten här så har jag dock börjat se lite tendenser till akne igen, har bland annat ett område på ena kinden med små bölder som inte har läkt ut än på två månader. Har därför börjat äta tetralysal igen, för att slippa låta det gå så långt innan jag börjar medicinera. Vet ju inte om det hade blossat upp ordentlig om jag låtit bli medicinen, men hade ingen lust att chansa faktiskt. De få ärr som jag har kvar sen sist har bleknat ganska bra, och mina problemområden är kinderna, så ärren syns nästan inte ändå.

    Vet faktiskt inte varför jag fick det. Fick det i vuxen ålder (22) efter ungdomsår utan några som helst tendenser till akneproblem. Min pappa har genom hela livet haft svåra problem med akne så kanske är det ärftligt. Min akne beror på en hormonstörning i talgkörtlarna, och jag har även en kronisk autoimmun sjukdom som nästan helt slagit ut min sköldkörtelproduktion, så kanske har det något samband. Det lär jag nog aldrig få veta.

    Hoppas att det går fortsatt bra med behandlingen för dig! :)

    Gilla

Kommentera

