Nattvarelser.

Hur kan det komma sig att mina barn är som mest aktiva när det är dags att gå och lägga sig??

Max sätter igång och gör armhävningar, 17 reps på 5 set och knappt vila mellan. Ville plockar fram Charlotte Perelli’s bok ”Kan jag kan du” och börjar köra div övningar. Sedan kör han tio rundor i trappen.

Hela dagarna vill de bara fisa i soffan eller framför datorn.
20120114-212406.jpg

Villes mun går i ett och mina öron blöder av skavsår snart ; ) Vi har kollat på Indiana Jones 1 och jag tror inte han var tyst en minut, ännu mindre under Gladiatorerna. Behöver tystnad nu..! ; )

Ville har varit på 7-års kalas hos sin bästis Arvid och imorgon är det Max’s tur för 10-års kalas. Värsta festhelgen.

Hyrde Bridesmaids till mig själv, passar på att hyra tjejfilmer när D är borta. Han och storebror Mattias åkte till Strängnäs för att hämta upp lillbrorsan för att skjutsa honom hem till Norrköping där han pluggar och de stannar kvar tills imorgon. Så jag och småkillarna är ensamma ikväll.

Kommentera

