Intervju och 100 armhävningar.

Idag har jag varit på en intervju igen. Inte för att det egentligen känns aktuellt då jag fått en hint igår från mina chefer att de vill fastanställa mig *Jippi!* men blir man kontaktad av en rekryterare och arbetsgivaren var väldigt intressant så ville jag iaf testa, även om jag kände att jag nog inte passade in perfekt.

Mina föraningar visade sig vara sanna och det var en annan personlighet de sökte. Jag har börjat inse att jag inte alls vill ha en ledande roll utan är väldigt nöjd med att producera och få vara med i ett team som jobbar tillsammans. Inte vara någon ensamvarg som ska entusiasmera och komma på nya supersmarta och effektiva satsningar. : ) Känns skönt att ha kommit fram till det. Jag är en arbetare helt enkelt.

Nu är jag registrerad för distanskursen Digital Bildbehandling via Jönköpings höskola, 7,5 hp! Nu måste jag bara lägga upp en plan för hur jag ska lägga tiden upp mina studier… shit!

Nu är det dags för dagens armhävningar med 100 pushups-appen: 4 + 6 + 4 + 4 + 6+ (totalt 24+) Daniel ligger redan på mattan och kör sitt program, han har några fler att göra om man säger så, totalt 60.

Kanske jag kan få Kallas armuskler som det är sån’t snack om. Vilken tjej!

Kommentera

