Dagens väderbild.

DET SNÖAR! : D

20120122-095822.jpg

Klockan är 10 och vi har börjar masa oss ut sängarna här hemma. Börjar bli dags för frukost. Det är så skönt med lata morgnar, fast 10 räcker, sedan blir jag stressad över att det nästan är lunch.

Har upptäckt en produkt/maskin som heter Galvanic Spa. Någon som testat den? Har surfar fram att många bloggare använder den och verkar vara väldigt nöjda. I drar om det inte var en sån behandling som jag fick på Dermaligica och gjorde att det smakade järn i munnen..?

Återkommer med info när jag hunnit undersöka lite mer.

I fredags var jag på kick-off med jobbet. I år huserades det i Nacka Strandmössans lokaler. Hade kunnat vara betydligt mysigare inrett om jag säger så. gamla industrilokaler är coola men kräver lite ansträngning om man vill få till galakänsla…

Jag fick tyvärr inte till någon bild på min outfit men ett självporträtt med make och frisyr kommer snart upp.

Ha en skön söndag!

Fick

Kommentera

