Nyckeln.

Nu är jag strax hemma igen. Åkte till jobbet imorse men fick i stort sett bara vända för när jag startade upp datorn fick jag meddelande från D som undrade om jag inte hörde min telefon. Max hade ringt 3 gånger då han inte kunde hitta sina hemnycklar och hade måstat lämna huset olåst för att gå till skolan som började 9:00.

Stackarn. Han var lite förtvivlad när jag ringde upp honom 2 minuter i 9 och han var på väg till skolan. Jag ringde till skolan och förklarade att han skulle bli lite sen och anledningen, så han klarade sig från utskällning skulle jag tro. Max har aldrig kommit försent och vi har verkligen präntat in att man kommer inte försent till skolan.

Nyckeln? Ja den la jag ner i kameraväskan igår när vi gick till backen, sedan glömde jag bort den…

Max med en origami-krabba från i lördags!

Kommentera

