Hederspris.

Sitter på pendeln på väg in till stan och prisutdelning av Web Service Awards. Shit va stressigt!! Fick springa till tåget från jobbet för att hämta Ville, hem och göra klart skisser som jag inte hunnit, laga mat och lyssna på Villes babbel samtidigt som jag kollar av mejlen med feedback på skisserna. D kommer hem och får ta över det sista. Slänger huvudet under duschen för att tvätta mitt dag-2-flottiga-hår, sminket blev pajat så bara att göra om, föna, spraya, på med smokingkavaj och ett halsband, kasta i mat och springa till tåget. Phu!

Nu sitter jag här och får ta en taxi från Centralen till Nalen där eventet är. Det börjar 19:00, dvs om ca en kvart… Skulle ha tagit en ända hemifrån om jag varit smart.

Tjoho! En helt vanlig onsdag… Eller inte riktigt. : )
20120125-184240.jpg

En reaktion till “Hederspris.”

Kommentera

