Inspiration.

I min dator har jag en mapp som heter Inspiration och i den undermappar, ex Uteplats, Kök, Hår och smink, Outfits osv. Här spar jag allt jag kommer över!

I senaste CHIC hittade jag bland annat det här som jag sparade ner:

20120128-195108.jpg20120128-195024.jpg20120128-194957.jpg

Mitt problem är bara att jag även spar bilder på iPaden och iPhonen så jag måste se till att synka alla enheter. Är perfekt att ha i mobilen när man ska gå på stan.

En reaktion till “Inspiration.”

  1. Ja, verkligen! Jag sparar också saker i mobilen som är bra att ha på stan :)

    Och tack!! Har du kommit igång med kursen än? Jag har inte hunnit börja haha… Hm…

    Gilla

Kommentera

