Groupon-shopping.

Nu har jag shoppat igen. Fasen, Groupon är ju lika beroendeframkallande som Tradera. När man väl sätter igång kan man (läs jag) inte sluta! Om man ser i ämnesraden på mejlet redan att man kan tjäna 73% så kan man ju inte låta bli! Jag borde nog läggas in för avvänjning snart. Eller så får jag bara avskriva mig från de där mejlutskicken helt enkelt.

Nu har jag beställt en Dermaroller. En liten manick med små, små nålar som man ska rulla över huden, ansikte eller bristningar på magen för att stimulera att nya hudceller utvecklas och man minskar akneärr och rynkor eller bristningar och celluliter. Det finns såna behandlingar att göra på salong och det kan väl inte vara så himla svårt att rulla den där lilla saken själv, eller? Tja, 399 kr kan det vara värt att testa för iaf. Förmodligen billigare än att göra en enda behandling på salong.

Vill du beställa en egen, använd gärna den här länken (erbjudandet gäller endast idag 1 feb 2012) så bidrar du till att jag får 60 kr tillgodo att lägga på mitt nästa spontanköp. ; )

Hoppas att Galvanic Spa kommer som erbjudande någon gång också. Då köper jag direkt! ; )

En reaktion till “Groupon-shopping.”

Kommentera

