91% luftfuktighet.

Det är ”bara” -15 grader idag men känns som -25, minst! Inte så konstigt kanske med tanke på att luftfuktigheten tydligen är drygt 90%. Burr! Höll på att förfrysa mig när jag inte kunde motstå frestelsen att försöka föreviga det fantastiska vinterlandskapet idag när jag kom fram till kontoret. Solen skiner och alla buskar och träd är kristallvita. Ser ut som taget från en film faktiskt. Tyvärr tycker jag inte riktigt att jag lyckades fånga det på bild. Får se vad det blev när jag tankat över bilderna till datorn ikväll. (fotade med min lilla Canon Ixus 100IS)

Kommentera

