#febphotoaday : 12 : Inside your closet.

De här byxorna från Zara med gulddetaljer och den vita transparent blusen från Vero Moda är mina senaste inköp och hänger i vår walk-in-closet. Brallorna har även en dragkedja nere vid foten och är verkligen skitsnygga! Tyvärr vill jag helst gå i mjukisbrallor eftersom jag svullat så på senaste tiden och lyckats lägga på mig ytterligare ett jä**la kilo : ( Går inge bra det här… Och bara för att jag säger att jag MÅSTE sluta äta godis och annat, blir jag så sjukt sugen och har bakat godsaker 2 helger i rad! Jag som aldrig brukar baka…

Det är lite sjukligt… typ som anorektiker som bakar och lagar en massa gott för att bjuda andra men äter aldrig något själv. Fast tyvärr så äter ju jag det jag lagar…

Idag har det varit helt underbart väder ute, solen har gassat och jag satt ute och solade mitt bleka fejs en stund innan jag kände mig tvingad att gå in och titta färdigt på de sista kapitlen i Avsnitt 1 av min kurs. Hade näst intill vad man skulle kunna kalla ångest av att å ena sidan bara sitta ute i solen och ljuta, eller gå in och studera eller ta tag i dom där jobbmejlen som jag vet förväntas av mig att jag ska kolla på och ge återkoppling på under helgen… Det är galet svårt att fokusera på endast en sak när man har mycket som pockar på. Blir oftast en halvbra isats på någon av uppgifterna.

Vi hade så väldigt behövt en ledig dag till hela familjen. I går, lördag så blev det bara tjafs om allt för alla har så’n helgpanik och vill göra allt och inget, oftast har vi lugnat ner oss till söndagen men då är det dags att börja jobba och gå till skolan igen…

Kommentera

