#febphotoaday : 14 : Heart.

Idag är det ju ALLA HJÄRTANS DAG! Om nu någon lyckats missa det ; )

Till frukost gjorde D smothies och jag rostade mackor som jag stansade ut med hjärtformad pepparkaksform. Även gurkskivorna fick sig en omgång.

När vi kom till skolan ville Ville visa sian LEGO-hjärtan som han gjort dagen innan, blir lite impad av kreativiteten. Sedan har jag jobbat som en tok hela dagen, fullt ös medvestlös som man brukar säga. Vi fick äntligen ut vår webbkampanj, drygt ett dygn försenat och efter många, många turer med webbyrån… Nu äntligen kan jag fokusera på andra saker. Phu!

När jag kom hem vid 18 så stod Max och stekte våfflor som vi sedan åt till efterrätt och D serverade Valentinpasta med crostinihjärtan. Ville tog emot mig i dörren och visade sitt kort han gjort på skolan till mig och D <3

Barnen hade fått våfflor även på skolan samt att de fått 2 gelehjärtan var. Himla gulligt av skolan tycker jag. Killarna var på topp, speedade av allt socker och Ville fick hjälpa storebror med matteläxan. Det lät en hel del från köket kan jag lova då de både fick för sig att imitera Felix Härngren på Whipeout Winter, men så länge de har trevligt ihop och vi vuxna kan dra oss tillbaka till vardagsrummet så. ; )

Hoppas du haft en härlig dag, oavsett om ni firat dagen eller inte.

One thought on “#febphotoaday : 14 : Heart.”

Kommentera

