Barnlösa.

Nu är jag och D hemma igen efter en dag i Strängnäs där vi lämnat killarna.

Reagerade på hur tyst och tomt det känns hemma när inte barnen är här. Även om de är i var sina rum och pysslar med sitt så liksom känner man av dom iaf. Får alltid lite olustkänsla när vi lämnat bort dom. Tänk om det skulle hända dom något och vi skulle vara utan dom på riktigt… Ryser och slår snabbt bort såna tankar!

Imorgon efter jobbet ska jag på ansiktsbehandling på Dermalogica, NK. Kanske drar vi en bio efteråt eller så får det bli på tisdag. Vi ska bara bestämma vilken film vi vill se. Sherlock, Mission: Impossible eller Chronicle. Har du sett någon av dom?
20120226-192006.jpg

En reaktion till “Barnlösa.”

  1. Helt underbar bild med solljuset!!

    Jag förstår känslan då man lämnat bort barnen. Den känslan förföljer en hela livet tror jag. Jag är fortfarande tossig fast de är vuxna. ;)

    Gilla

Kommentera

