Innebandyträning.

Sitter nere på Spånga innebandyhall och tittar på när Max och ett gäng killar tränar innebandy. Det är hans andra träning och jag är jätteglad att han tycker det är roligt. Vår träningsvecka ser ut så här från å med nästa vecka:

Måndag: Max och jag orientering
Tisdag: Ville simning
Torsdag: Max tennis
Fredag: Jag tennis
Lördag: Ville tennis
Söndag: Innebandy

Kommer bli orienteringstävlingar på helgerna med framöver. Härlig vår! : )

20120318-154233.jpg

Idag har Lotta, Daniel, Tilli och Lola åkt hem. Känns alltid jättejobbigt och jag önskar så att vi hade bott i samma stan.

Jag fick ett sms en liten stund efter att de åkt med bild på båda småtjejerna som sussade sött i bilen. Lugnt och skönt för föräldrarna. : )

Max som önskat sig och fått en massa pengar i födelsedagspresent till en mobiltelefon bad ned sina blå rådjursögon att vi skulle åka och köpa en. Så han och jag tog en sväng till Elgiganten Megastore i Barkarby där han hittade en Xperia Play till lagom pris som han slog till på. Nu står den på laddning där hemma och jag förstår bad han kommer pyssla med resten av eftermiddagen och kvällen! : )

Ikväll kommer också vår inneboende, D’s lillebror tillbaka efter två dagars hos en kompis.

Hoppas din helg varit bra!

Kommentera

