Matlåda with a view.

20120323-122619.jpg

Sitter på kontorets balkong med utsikt över Marievik och äter min matlåda. Solen steker och jag lovar det är 25 grader här i lä!

Idag ska vi ha After work och tacka av en kollega som slutar. Vi började samtidigt på vardera mamma vik och nu är hans uppdrag slut… Känns jättetråkigt! Jag måste tyvärr dra ifrån kontoret 17 då jag har min tennis. Känns inget vidare : / Skulle kunna ansluta senare men vete tusan om jag kommer palla det när jag vän är hemma med familjen… Känner mig lite som en svikare men det ska bli så skönt med helg!

Imorgon har Max sitt laserkalas och Ville tennis. Sedan hade jag velat se nya familjefilmen Hugo som hade premiär förra fredagen. Får se om vi kan klämma in det. På söndag är det innebandy för Max och på måndag drar orienteringen igång igen.

Igår beställde jag Hungerspelen på pocket, boken som filmen, som har premiär idag tror jag, baseras på. Det är en triologi och spås bli minst lika stor som Twilight. Vi får se. Storyn verkar annorlunda.

Shit va varmt det blev. Hade behövt solbrillorna känner jag. : )

Kommentera

