25% på Stadium.

Idag har jag och Max varit iväg och shoppat till honom på Stadium. Tanken var att vi skulle köpa vårskor till honom och lillebror och mig, men vi kom hem med en hel löparoutfit till honom istället, inklusive löpardojjor.

20120331-180039.jpg

Snyggt eller hur! Skor från Reebook och resten från Soc.

Jag får ta mig en sväng ensam. Får se om jag hinner imorgon, skulle verkligen behöva nya springskor som är vattentäta eftersom jag springer elljusspåret (när jag väl rör på mig ; )

Imorse när jag drog upp rullgardinen trodde jag att jag skulle börja gråta. Det var vitt! Och inte bara lite så dör snöblandat utan riktig snö. Fy farao! Och det blåser snålkallt på det även om solen skiner.

20120331-181738.jpg

Jag är lite småsur för att det verkar vara smått omöjligt för oss att komma iväg på bio och se Hugo-filmen. Den vill man ju verkligen se på bio. Jag ska försöka få till att vi kan åka in till stan imorgon efter Max innebandy, vi får så lov även om jag hellre sett den i Kista så man kunnat ta bilen…

Sedan är mitt nästa mål att se Hungerspelen så jag kan börja läsa boken någon gång. Om inte innan så får det bli i påskhelgen, så det så!

Kommentera

