Bildinlägg.

Börjar med en liten utmaning – Gissa bilden. Kan du se vad som gömmer sig i bilden?

Fotad i Strängnäs under vår Geocash-promenad. Vi hittade by the way inte mindre än 3 geocasher!

En av mina älsklingar – Ville! Kolla in tandgluggen, så gulligt!! ♥♥♥

I vårt köksfönster står 4 små Blomman för dagen ock växer till sig. Fick plantorna av D’s mamma (vet att hon inte vill bli kallas svärmor, det låter inte så trevligt ; )

Max gjorde origami som påskpynt.

Och Ville den klassiska kartong kycklingen : )

Den här bilden på min pappa i 20 – 30-årsåldern (jag gissar?) på en semesterresa, ska fixas. Ska scanna in och retuschera bort människorna i bakgrunden och vecket rakt över har jag tänkt men har inte kommit till skott ännu.

D är ute med 2 av sina barndomsvänner ikväll och vår inneboende drog till en kompis för hockeykväll, så jag och kollarna har haft en lugn eftermiddag och kväll. Efter att jag burit runt våra utemöbler från framsidan (där det nu är helt uppgrävt) och kört bak alla cyklar samt annat skrot var jag så sugen på att ge mig ut på en joggingtur. Sönerna bedyrade att de kunde vara ensamma i en 30-40 minuter och jag föreslog att de skulle se en film tillsammans. Big misstake!

Tror ni de kunde komma överens om vilken? Näpp. När jag står där ombytt och redo och de håller på och tjafsar ruttnade jag och ställde in. Grrr! Nytt försök imorgon hoppas jag. På lördag är det dags för orienteringstävling för Max igen, den här gången Skärgårdsdobbeln på Gålö. Max har starttid 11:45 så det blir liten sovmorgon i alla fall. : )

2 thoughts on “Bildinlägg.”

  1. Ang bilden på Pappa så tror jag att han & Roland var i marocco?! Jag kan ha fel men jag har fått för mig det. Väldigt fin bild hur som helst. Hej hej

    Gilla

Kommentera

