Jag vill ha en kamera, nu!

Jag måste skaffa mig en egen digitalkamera. D har ju en Nikon 7000 som är jättefin, men han håller ju på med inställningar hela tiden så när jag ska ta bilder vet jag inte vad han gjort. Behöver en egen att laborera med. Vet bara inte vad jag bör ha. Det är ju en klar fördel om jag också köper ett Nikonhus så kan vi dela objektiv…

Kanske duger en Nikon D3200?

eller så ska jag köpa en D7000 jag med…

Elsa Billgren har gjort en bra inlägg med tips vid fotografering och redigering.

Kommentera

