Rör mig ej!

Det är väl helt jäkla otroligt. Eftersom vår framsida ändå ser för jäklig ut tog jag tag i att jämna it vår lutande gräsmatta. Så fram med spaden och börja gräva. 1 cm ner stöter jag på tre rör. Ska inte dessa ligga lite djupare i marken? Jag blir då less…

20120429-152457.jpg

Nu ska jag strax iväg och hämta Max på innebandy och tre grabbar till, sedan åker vi till Vällingby för bio. En av kollarnas pappa, som också är vår granne, hänger på så vi blir två bilar. Då slipper vi ta bussen. Ska bli himla kul att få tillbringa en kväll med grabbarna. : )

Kommentera

