60-årig moster.

Åh, nu är vi precis hemkomna från min mosters 60-årskalas i Fröstvik där alla mina kusiner var hemma för att fira med sina respektive och barn. De var tre år sedan jag träffade allihopa sist då morfar fyllde 80. Max hittade en själsfrände i sin jämnåriga tremänning Elis och Ville busade med Hulda-Liv.

Imorgon åker vi hem. Vi ska försöka komma iväg vid 10-tiden för att komma hem hyfsat i tid så vi hinner veckohandla. Ville fyller ju år på tisdag och vi behöver fixa lite och på pendang ska vi på orientering så då hinner vi inte fixa något. På tisdag kommer även D’s föräldrar för att fira 7-åringen och titta på när han har teateruppträdande på skolan – Svingelskogen.

Sedan ska jag på konferens onsdag till torsdag och på torsdag är det orienteringstävlingen för båda killarna och sedan är det fredag och så ska vi troligtvis fira kusin-Mira som också fyller 7 i helgen och så är det ny vecka. Phu! Hoppas helgen för övrigt blir lugn och utan måsten…

Hopps du har en skön helg! Jag uppdaterar med bilder när jag kommer hem.

Kommentera

