Bilder från Kristi himmelsfärdshelgen.

Det var ett tag sedan, men här kommer dom!

Jäppling

Lola och Lotta.

Jag och pappsen.

Promenad i regnet.

Pappas granne hade fått ett föl bara några dagar innan. Mamma häst var väldigt skeptisk till våra paraplyn.

Norrfällsviken

En nakenfis-Lola i gåstolen.

Tilli utmanade D i armbrytning.

D och Tillan.

Omne

Max och Tilli sådde lite frön hos mormor.

Ville passade på att leka i kojjan.

Mammas kök förvandlades till nagelsalong.

Morfar på packmoppen.

Fröstvik

Mosters man Hans-Erik, jag och Ville på födelsedagsfika.

Min kusin Emil hade en supersöt Jämthundsvalp som Ville blev så kär i.

Gäster på kalaset.

Moster Inger, födelsedagsbarnet och morfar Kjell hade trevligt.

Min kusin Erika, kusinbarnet Saga, kusin Jonas med sin systerson i famnen och på armstödet, den nyblivna mamman och min kusin Stina.

De jämnåriga tremänningarna Elis och Max röjde framför X-boxet.

Ville och hans tremänning Hulda-Liv busade med den höj- och sänkbara sängen.

En inte helt ovanlig väggprydnad hemma hos min släkt.

Vildkor?

Kommentera

