Groupon – aldrig mer.

Bara jag får min jädrans sittsäck och har rett ut två andra ärenden så kommer jag avsäga mig allt som har med det hör företaget – Groupon att göra.

Kära kund,

Nedan finner ni en leveransuppdatering avseende er Sittsäcks-order från NoMad

Vi vill härmed bekräfta att produkten har ankommit till vår logistikpartner för utskick till samtliga kunder. Det leveranssättet vi planerat från vår logistikpartner behöver justeras något och är vårt främsta mål att åtgärda omgående.

Vi kommer maila dig en bekräftelse inom 4 dagar på när din sittsäck kommer att anlända till dig.

Vi har sagt det innan dock kan vi inte säga det tillräckligt många gånger – Ett stort tack för ditt oerhörda tålamod, det uppskattas och värderas högt av oss som jobbat med denna deal.

Vänliga hälsningar,
// Groupon teamet

2 reaktioner till “Groupon – aldrig mer.”

  1. Jag menar alltså att företag som använt sig av groupon har också snackat enormt mycket skit. Varierar säkert, men är inte alls så bra som man tror!

    Gilla

  2. Har inte heller speciellt positiva erfarenheter därifrån faktiskt. Inte heller företag jag har hört använda sig av groupon.
    Det är faktiskt inte för mig alls! Förstår dig!

    Gilla

Kommentera

