Blomsterkranshårband till midsommar.

Vill tipsa om det här hårbanden med blommor som jag köpte idag på Accessorize för 48 kr (halva priset). Tänkte att jag kunde ha det istället för en riktig blomsterkrans, vi brukar ha nog sjå att få ihop tillräckligt med blommor till kransarna på midsommarstången och skrapa ihop lite till småtjejernas kransar.

Jag hade velat haft den rosa men det fans bara gul och lila i butiken på Sergelgatan så jag slog till på en lila. Tror att håret får bli något i den här stilen om jag får till det:

Foto: S.T.E.L

Eller kanske ”Silva-frisyren”:

Foto: Johanna Ewerbring, Skönhetsbloggen

Nu är bara bekymret kläder och skor…

3 reaktioner till “Blomsterkranshårband till midsommar.”

    1. Ha, ha. Ja visst var det. Skulle nog köpt två om det hade funnits rosa så kunde man lindat ihop dom för att få en lite kraftigare ”krans”.

      Gilla

Kommentera

