Bildinlägg.

Hej! När jag kikade igenom Nikon-kameran efter dagens bilder på Ville och D’s fotbollsmatch hittade jag lite fler bilder från förra helgen på min fina lilla familj.

D hjälper Max att sortera lego.

Ville tittar på TV med sin Lego-Bärgarn. Förra helgen var en riktig legobyggarhelg.

Idag söndag

Ville och D i närkamp om bollen.

Ville får bollen, vänder upp mot D’s mål och…

…gör MÅÅÅÅL!

Det blev kanonväder även idag. Bikinin fick till å med åka på. Underbart!

I veckan som kommer ska jag och D turas om att jobba hemma då barnen börjat sitt sommarlov på riktigt.  Så imorgon sitter D hemma, på tisdag jag och då kommer även min förra kollega Malin med sin lilla son Calle på lunch. På onsdag får Max och Ville hänga med till kontoret och efter jobbet ska vi gå på bio. D och Max ska se The amazing Spiderman och jag och Ville Ice Age 4.

På torsdag sitter jag hemma igen alt att de får hänga med till kontoret och på fredag är det D’s tur igen. Nästa helg åker vi till sommarstugan och lämnar killarna där en vecka med farmor och farfar så åker jag och D hem till Spånga för att jobba en vecka till innan det är dags för D att gå på semester. Jag får snällt jobba några veckor till jag…

Hoppas du haft en härlig helg! Nu blir det snart EM-final tror jag minsann.

PS. Jag drog iväg till Grimsta i eftermiddags och sprang gula spåret (4,5 km). Tog 34 minuter idag.

2 thoughts on “Bildinlägg.”

    1. Jag orkar inte springa hela tiden dock. Är rätt många branta backar som jag inte klarar, men det är roligare att springa elljusspår än asfalt : )

      Gilla

Kommentera

