Välförtjänt paus.

Jobbar hemifrån idag igen men tar en liten paus ute i värmen. Jag satt mig vid datorn vid halv 6 imorse efter att ha blivit väckt av D’s telefon vid 5, var ett jobbnummer som ringde. Det borde innebära att jag kan sluta nu, eller hur?

Det är helgrått men varmt som sjutton. Skulle gett mycket för en hammock just nu. : )

Igår hade jag barnen med på jobbet. De satt i ett konferensrum och kollade på fil på projektorn. Till lunch fick dom grillad chiabatta från Meze Café som vi åt nere på
Liljeholmskajen. Jättemysigt! Vid 16 drog vi in till stan och mötte upp D för att gå på bio. Jag och Ville såg Ice Age 4 som levde upp till förväntningarna och sina föregångare.

D och Max såg The Amazing Spiderman som tydligen också var bra. D var väldigt skeptisk innan men var positivt överraskad. Max var supernöjd. Han är såld på Marvelfilmerna just nu.

Nu kom det lite sol! Måste slita av mig och pressa lite. Återkommer!

Kommentera

