Utlandsvärme.

Shit vilken värme det är idag. Tror vi hade 28 grader vid frukosten imorse. Känns som greklandsvärme. Phu!

Nu sitter vi inpackade i bilen på väg till stugan. Kanske, kanske kan det bli ett kvällsdopp idag. Fortsätter det vara så här kvavt så har jag nog inget val trots att jag är värsta sortens badkruka.

Igår efter middagen tvingade jag mig ut på springrundan här hemma och för första gången någonsin klarade jag att springa hela varvet! Förstår inte vad det berodde på att det gick just igår. Har känt mig betydligt mer taggad andra gånger men inte lyckats.

Fatta vad förvånad jag blev själv när jag märkte att jag faktiskt inte behövde gå något utan bara kunde fortsätta. En härlig känsla! Risken är att jag blir sjukt besviken nästa gång om det inte går lika lätt…

Lite instagrams från veckan

20120707-121923.jpg
Tisdag: Jag tvingade ut killarna i det fina vädret. Så tolkar dom att gå ut…

20120707-123503.jpg
Tisdag: Max drog två mjölktänder till (4 totalt) för att förbättra oddsen för de nya tänderna att räta upp sig.

20120707-122224.jpg

Onsdag: Lunch nere vid kajen vid mitt jobb.20120707-122344.jpg
Onsdag: Ville jojar medans vi väntar på att Spiderman ska sluta.

20120707-122447.jpg
Onsdag: Blev middag på Max efter bion

20120707-122556.jpg
Fredag: Pendeln går på sommartid…

Kommentera

