Nya skor.

Idag stack jag in till stan under lunchen för att besöka banken med D. Vi har väldigt, väldigt länge pratat om att vi ska fixa så vi kommer åt barnens konton i vår internetbank och nu är det gjort!

Efter bankbesöket passade jag på att köpa mig ett par skor på Jerns i Gallerian. (Lovar de är på rea för halva priset nästa vecka…)

20120712-230651.jpg

20120712-230733.jpg
Clou, Celia Kanna 650 kr, Jerns

Ikväll blev det en springrunda här hemma. Fixade det igen! Joggade runt vanliga slingan, 3,9 km på 27 min. Går låångsamt, men jag klarar att springa hela tiden! Känns fantastiskt bra!

3 reaktioner till “Nya skor.”

  1. sv: Åh den är ju så sjukt snygg! Trist att ingen nappar… Jag köpte en Nikon D800. Lyckligast just nu!
    Jag kan lägga ut en blänkare på min facebook om du vill. Ang kameran.

    Gilla

Kommentera

