Test av L’Oréal Paris Nude Magique BB Cream.

Förra veckan köpte jag L’oréals nya BB kräm som ”omvandlas vid kontakt med huden och frigör smarta pigment-kapslar som får krämen att passa alla hudtoner. Den rättar till tonen, täcker brister och förfinar hudens struktur samtidigt som den ger upp till 24 timmars fukt.”

Jag har färgen Light, men den finns i Medium men den blev helt orange när jag testade på min arm så jag gjorde rätt val. På KICKS kan man be att få en liten provburk från deras testtuber så man kan testa hemma ordentligt. Mycket bra! KICKS har den just nu på erbjudande för 129 kr.

Som du kan se på mina exempelbilder nedan så ser den ut att funka som brun-utan-sol då den mörknar lite efter en stund.

Före och efter L’oréal BB + mitt vardagssmink bestående av IsaDora Glow Stick i nyansen Rose Bud | bareMinerals Loose Powder, Milk | Max Factor 2000 mascara, svart såklart | IsaDora Mineral Blush Powder, Summer Berries | bareMinerals Eyecolor, Blushing Bronze

Kommentera

