Sol!

Gah! Skrev ett inlägg igår kväll som jag självklart råkade radera! I WordPress-appen sparas ju inte inläggen medan man skriver som det gör på datorn, men det var väl något i den här stilen:

Vilket grymt flyt! Mina kära kollegor som jobbade sin sista vecka nu tyckte nog lite synd om mig som hade en kvar och den blir nog så gott som ensam på kontoret. Tror någon jurist är kvar med. Så de tyckte jag kunde ta ledigt nu torsdag oj fredag och snacka om bra dagar att ta ledigt på!

Vi har haft jättefint värdet som vi tillbringat på stranden båda dagarna. I torsdag stack vi till Maltesholmsbadet och igår, då vi tänkt åka till Tom Titts, ändrade vi oss och åkte ut till stugan en dag tidigare istället. Ett mycket bra beslut!

D’s lillebror med flickvän (vikingatjejen om du minns) kom också ut igår kväll och stannar i Johans lilla stuga. D’s storebror drog till Kos med familjen igår så dom får vi tyvärr inte umgås med på ett tag.

Imorgon kväll tar jag tåget tillbaka till Stockholm och D och killarna stannar till på torsdag eller fredag. Då kommer dom hem för att packa om inför norrlandssemester på lördag. Då tankar vi full tank och drar upp till Norrfällsviken och stugan vi hyr där för att umgås med min familj. Vi håller tummarna för regnigt väder på lördagen följt av strålande sol resten. ; )

Nu ligger vi i våra stugor ockult vaknar till. D är ute på en springrunda. Jag ska ta mig en tur ikväll alt imorgon bitti.

Vädret ser mycket bättre ut än vad Yr-appen visade så kanske blir det lite solande idag med.

Ha en skön lördag!

Kommentera

