Tatueringsplaner.

Nu börjar dom äntligen ta form, mina blivande tatueringar. Lite märkligt men jag har i flera år känt att jag måste göra fler tatueringar men inte kunnat komma på vad. tack vare Pinterest så jag nu samlat på mig ett gäng inspirationsbilder och jag har faktiskt kommit på inte mindre än 3 stycken som jag vill göra nu. Kanske till och med 4.

En korptatuering på insidan av underarmen, nedanför armvecket.

CrowFoto: Rodeo.net

Kanske bara konturerna, iaf till att börja med. Påminner mig om min favoritfilm – The Crow. Hittade lämpligt den här texten om korpen som totemdjur:
Korp – Magi, en ny fas i livet samt förändring. Var inte rädd för förändring i livet. Universum vill bara ge dig av allt det goda som finns. Du känner dig pånyttfödd när du våga ta steget från det kända. Du finns mitt i livet, inte bredvid eller utanför det!

En hästskotatuering bakom höger öra för tur.

Horse-shoe
Foto: Rodeo.net

4 stjärnor för att symbolisera min familj, på höger axel

StarsFoto: Vanishingtattoo.com

Eller kanske på sidan, under armen.

Sedan skulle jag gärna ha en text på insidan handleden med den här fonten

TextFoto: Pinterest

Kanske ”Max & Ville”.

Ett litet hjärta…

HeartFoto: Tattooesque.com

…eller en diamanttatuering på ringfingret?

DiamondFoto: Cocoprogetto.com

2 reaktioner till “Tatueringsplaner.”

Kommentera

