Testar glasögon.

Jag var hos optikern imorse. Var visst två år sedan senaste kontrollen. Hoppsan vad tiden går.

Mitt vänstra öga hade som jag befarade blivit rätt mycket sämre : ( Jag har -1.5 på höger och -3.0 på vänster… skitöga som bara blir sämre och sämre. Det högra sköter sig och står stilla på sina 1.5. Så nu har jag beställt nya linser och ska även ta och köpa mig ett par nya glasögon snart. Testade lite på Lensway.se. Det är en gammal bild men jag tror jag fortfarande har samma ansiktsform ; )


B.Lang BL2503 748 kr

FACE Stockholm FSLipstick2-3 1088 kr

Kam Dhillon KD3009 818 kr

Kam Dhillon KD3306 559 kr

Kam Dhillon KD3412 1018 kr

Nike NK6026-200 1268 kr

Salming SA2110-BS2 998 kr

Vad tycker du…? Jag skulle vilja ha några coola som Salming-brillorna men vet inte om de bara ser töntigt ut på mig. Gillar nog när bågarna inte är så dominanta tror jag. Eller är man bara feg då? Nä, rätt diskreta ska dom nog vara.

2 reaktioner till “Testar glasögon.”

Kommentera

