On the road again.

Nu sitter vi i bilen på väg hem till Stockholm. Jag har inte hunnit/orkat/prioriterat att blogga men när jag kommer hem till wi-fi’t ska jag berätta vad vi gjort de senaste dagarna.

Igår åkte vi ner till Sundsvall och åkte till äventyrsbadet – Himlabadet som Max hade önskat. Han har nämligen fyllt åldersgräns för att åka Turbo, den värsta av rutchkanorna, 10 år. Sedan åkte vi hem till syster där vi sovit över till idag. Vi tog en sväng in till stan och jag handlade en skitsnygg jacka eller heter det blazer på Gina Tricot!

Vi är nog hemma vid 18 och klocksn är 14 nu, så jag ska nog ta och läsa lite tror jag.

20120803-142439.jpg

En reaktion till “On the road again.”

Kommentera

