Sorgsen.

Igår satt jag och tittar på gamla bilder på barnen och blev riktigt sorgsen. Förstår inte riktigt varför. Men jag skulle så innerligt gärna vilja hålla om den där lilla 4-åriga Max igen och pussa på den där lilla 2-åringen Ville. Jag kommer aldrig mer att få träffa dom och krama dom där små mjuka, gosiga killarna. Ändå är dom så himla lika i både utseende och ansiktsuttryck idag när jag tittar på fotona…

Jag ska försöka se dom där små pluttarna framför mig nästa gång jag blir vansinnig arg för att dom inte gör som jag säger… Bråkar alldeles för mycket på dom istället för att kramas.

Här kommer lite slumpvalt utvalda bilder från bildservern. Har tusentals foton på dom…!  ♥

Max med vattkoppor, snart 3 år.

Ville 3½ månad.

Prins Max, julen 2005 (snart 4 år).

Ville 1 år.

Ville, 2 år och sömnig.

Max som Jack Sparrow, 5 år.

Ville med Julia i cykelkorgen och på väg till dagis i Kärrtorp, 3 år.

Ville 4 år och Max 7 i radhuset.

Nu är dom 7 och 11 år.

En reaktion till “Sorgsen.”

  1. Förstår vad du menar! Jag kan sakna 2åriga köttbullen Till oxå ibland. men det är tur man har lite filmer & sånt som man kan ta fram & titta på. Fina fina bilder på prinsarna & jag minns dom som små.. Precis som igår. love!

    Gilla

Kommentera

