Skolstart.

Nu är Ville en ettagluttare och Max en mellanstadieelev.

20120822-093246.jpg
Max gick iväg själv till skolan och jag följde med Ville och fick träffa hans nya fröken, Linda som jag inte träffat tidigare. En jättesöt ung tjej som nu fått sin första klass på 25 elever eller nå’t sån’t. Vet inte riktigt hur många dom är i klassen nu. Några har slutat och det var två nya killar med idag.

Ville var förväntansfull och jag tror att Max också tyckte det var kul för det var verkligen inga problem imorse att komma iväg. Även om han ska vara lite cool och säga att han inte längtats. ; )

Klockan 12 ska jag hämta Ville. Då ska dom ha ätit lunch. Det blir inget fritids idag, vilket jag lite ångrar idag. Hade nog varit lite bra om han fått stanna och leka en stund. Fast de bättre första dagarna verkar vara mjukstart så det ska nog gå bra.

Nu ska jag fundera på vad jag vill göra dom här 2 timmarna jag har helt för mig själv. Ska nog baka en kaka som vi kan fira med som efterrätt.

Hoppas du får en bra dag!

Kommentera

