I’m alive.

Jag lever, om någon undrat vart jag tagit vägen, men inte speciellt sugen på att blogga… Är lite låg idag. Finns ett antal faktorer till det som att min bästa kollega sagt upp sig, att jag fick ses vissa sidor hos en del andra kollegor på kick-offen som jag inte hade velat se och så är det fullt kör med massor av möten och annat så på kvällarna är jag rätt less och vill bara vara med familjen.

Imorgon behöver jag verkligen ta mig ut och springa. Var en vecka sedan sist nu. Har ju varit med på orienteringstävling + träning men då har jag sprungit (läs gått) med snigel-Ville, så det blev ju ingen motion direkt…

Hoppas på en bättre dag imorgon!

En reaktion till “I’m alive.”

Kommentera

