Tidig söndagsmorgon.

God morgon. Klockan är 06:45 och jag ska alldeles strax kliva upp. Fast det är söndag och hg gärna legat och dragit mig till 9. Det är orienteringstävling och Max har första starttider 10:01 och enligt hitta.se tar det näst en timme att åka från oss, plus att det är 700 m till TC och sedan 800 m till start. Så två timmar skulle jag vill ha på mig eftersom jag har med mig Ville som är värst snigeln ; )

Gissa om det kommer var blött i skogen då det har regnat i typ två dygn…?!

Förra helgen såg mina skor ut så här:
20120902-065143.jpg

Max hade gått ner sig i en pöl och sjunkit ner till midjan! Idag får han kolla lite mer noggrant var våtmarkerna är på kartan och hålla sig borta.
20120902-065307.jpg

Hoppas du får en skön söndag! : )

Kommentera

