Möten, möten och så lite fler möten…

Idag har jag jobbat 4 timmar av 8. Imorgon har jag 1 timme ouppbokad i kalendern… Det är helt galet, kolla in min kalender nedan. När ska man hinna jobba då…?

Ikväll har vi varit och orienterat jag och småkillarna. D bangar numer vår träning så jag får springa med Ville vilket betyder att jag inte får någon riktig träning direkt då det går väldigt långsamt för lillemannen… Jag får behärska mig för att inte bli galen på honom! ; )

Men, jag har varit ute två vardagsmorgnar där jag ställer larmet på 5:30 och snörar på mig skorna och sticker ut en tur så det är väl så jag får göra… Nästa vecka är iofs Villes sista o-träning, Max grupp fortsätter nog ett tag till, så då kan jag springa elljusspåret igen.

Nu kallar sängen, linserna klibbar.

God natt och sov så gott!

One thought on “Möten, möten och så lite fler möten…”

Kommentera

