Läger och Halloweenplanering.

Igår morse klev vi upp 5:30, jag, D och Max för att skjutsa iväg Max till Stäket där 2 bussar fullastade med orienterande ungdomar från tre klubbar satte av mot Falun och Daladubbeln. Igår sprang dom stafett och Max sprang med en kille från Örebro. Idag var det patrull och man fick klä ut sig. Max sprang i sin demondräkt och Karl skulle springa i en Batmandräkt. Igår kom dom på 28 plats av 68 godkända och idag 43 av 74 godkända. Mycket bra tycker jag! Max var lite besviken då hans pringkompis tydligen hade missuppfatta dagens lopp och sprungit ifrån honom redan innan ettan fast man skulle springa i par. Men de hade blivit godkända ändå. : )

Man kunde följa målgången live från webben men jag missade att de även hade live kamera utan höll bara koll på listan som uppdaterades med målgångarna : ( Men när Max ringde fick han gå och ställa sig vid målgången och vinka till oss.

Nu skulle dom gå och handla lite inför hemresan och packa in sig i bussarna. Jag hoppas att de kommer hem till 17 iaf.

Max live från Daladubbeln efter sitt lopp.

Jag har börjat leta inspiration till Max Halloweenfest den 31 oktober. Framför allt måste jag få klart inbjudningskorten idag, vore bar om vi kunde lämna ut dom imorgon. Hittade dom här avatererna som jag funderar att göra något med. Kanske att alla får var sin egen avatar på inbjudningskort och vid bordsplaceringen…

by deleket

Jag har satt upp ett board på Pinterest där jag samlar inspiration. Pinterest is the shit!

Kommentera

