Två dagar kvar.

På onsdag fyller jag år, hela 35 år ung fyller jag!
D tyckte jag skulle gå och lägga mig lite tidigare för han hade visst något paket att slå in. : D

Imorgon ska jag baka en Citron och limekaka att ta med till jobbet på onsdag och bjuda mina köra kollegor på. Dvs de som inte är iväg på marknadskonferens. Jag ska jobba hemifrån imorgon så jag får ta en promenad till lilla Coop och handa ingredienserna. Ska åka med Ville på simskolan till kl 17, så det är skönt att inte måsta stressa hem från andra sidan stan.

Ikväll sålde jag till slut min X10’a. Gick med på att pruta ner till 3400 kr, surt men så är det ju… Blev en riktigt dålig affär det där kameraköpet : (

2 reaktioner till “Två dagar kvar.”

Kommentera

