Skyfall.

Ikväll har jag och D varit på bio och sett Bond – Skyfall. Barnen har höstlov och är hos farmor och farfar tills imorgon eftermiddag då farmor tar tåget till Stockholm för att överlämna dom på Centralstationen. De måste nämligen komma hem till Halloweenfirandet på onsdag. Jag hoppas innerligt att det är några grannar som uppfattat denna viktiga dag i min äldste sons liv, och har köpt hem ”treats” ; ) Jag tror Halloween är lika stort för Max som hans egen födelsedag.

För min del går dagarna i ett som du säker märkt eftersom jag inte hunnit uppdatera här. Helt galet va mycket det är att göra, både på jobbet och hemma nu framför allt med festplanerandet…

I onsdags var jag på heldags workshop på Sigtunahöjden och i fredags flög jag ner till våra kollegor i Malmö för att ha dragning tillsammans med en kollega om vad vi på Marknad och Digitala medier kan hjälpa dom med lokalt. Superkul! Men två dagar borta från kontoret + en dag i förberedelser gör ju inte direkt att det andra jobbet blivit gjort…

Kommentera

