Farsdag och barnvakt.

Det är inte vi som har barnvakt utan det är vi som är barnvakt. D’s bror med fru är på bio för att se Bond – Skyfall så vi har deras småtjejer hos oss i några timmar. Ville och kusin Mira är lika gamla och kommer så himla bra överens. Tror aldrig jag hört Ville skratta och fnittra så mycket som när de är tillsammans. Härligt! : )

D får ge utlopp för all sin farbrorskänslor och leker med lilla Ava snart 3 år. Hon kör hårt med honom vill jag lova, inget som han verkar ha något emot ; ) De har varit ute på promenad nyss och nu spelar dom synth och sjunger Pippi Långstrump.

Jag har stekt pannkakor för glatta livet till alla barn och snart ska vi fika lite farsdagsfika. Max tyckte vi skulle köpa D’s favoritbullar från Spånga konditori – Kardemummabullar så det blev det så klart. I present fick han ett par plommonfärgade manchesterjeans som Max sett tidigare och så fick Ville ge en liten blomma.

Jag postade en present till min pappa igår så jag hoppas den kommer fram imorgon. Ska ta och ringa honom strax.

Kusinerna spelar MineCraft med varandra.

D och Ava rockar

Kommentera

