Säkerhetskopiera iPhone.

Åh, idag fick jag min nya telefon, en vit iPhone 5, 32 GB! Nu har jag säkerhetskopierat till iCoude 2 ggr, kan jag vara säker nu på att allt finns kvar, alla kontakter och annat viktigt?

Bilderna har jag lagt över i datorn så de behöver jag inte föra över, men kan det bli något tokigt ändå?

Anledningen till att jag är så nervös är att jag måste klippa sim-kortet eftersom jag har det stora kortet i min 3GS. I 4 och 5 är det ju ett litet. Känns läskigt eftersom jag efter det inte kan starta min gamla…

Kommentera

