Julklappstips till tjej.

Nu har jag börjat komma igång med julklappsshoppingen på nätet. Till min systerdotter Tilli som är 4½ beställde jag en Disney Animators Collections Rapunzel-docka från Disneystore i England. Mycket billigare än att köpa här i Sverige.

Jag beställde även en Disney Animators Collegtions Snow white till D’s brorsdotter som blir 3 år nu alldeles innan jul och för dom två inklusive frakt betalade jag £42,95 (455,71 SEK). De kostade £15 styck. När jag mejlade en butik här i Stockholm så skulle de kosta 450 kr styck!

Leveranstiden var också väldigt bra. Beställde 6/11 och leverans med DHL kom 13/11.


Bilder: Disneystore.co.uk

Kommentera

