Julmarknad i Kungsan och NKs julskyltning.

Igår stannade D hemma med Villesjuklingen och vi andra – jag, Max, min kusin Isabelle och hennes man och 3 söner tog pendeln in till stan för att spana in NKs julskyltning och besöka julmarknaden i Kungsträdgården. Diverse stopp i butiker på vägen och hamburgerlunch på MAX hann vi också med och det viktigaste av allt enligt Stefan tror jag – lite kändis spotting! ; )

Nu sitter släktingarna på planet till Gran Canaria och jag hoppas innerligt att de inte blivit smittade av Villes magsjuka. Han spydde bara en gång på natten mot söndag så kanske kan det ha varit något annat än den smittsamma varianten… Jag är hemma och VABar idag så han ska vara helt återställd innan han går till skolan.

Max-Loke-Leon

Soffhäng med Max 10 år och tremänningarna Loke 9 och Leon 7 år.

Julmarknad-i-Kungsan-2012

Kungsträdgårdens julmarknad. Alla fångade på bild, men Isabelle syns knappt bakom Max mössa.

Stefan-och-Isabelle

Stefan och min kusin Isabelle checkar in på Facebook.

Max-Liam-Leon

Bröderna Sonidsson stod inte still många sekunder utan for runt som jehun. Max är inte riktigt van vid så fysiska barn och höll på att bli nedbrottad til sin fasa.

Skridsko-i-Kungsträdgården

Vi stod och tittade på skridskoåkarna. Hyra av skridskor vuxna 50 kr och barn 20 kr. Blev lite sugen.

NK-julskyltning-2012

På väg tillbaka mot pendeln stannade vi till vid NKs julskyltning. Några fönster var fina, andra mindre tyckte jag.

Isabelle-fotar-NKs-julskyltning

Isabelle mobilfotar.

Kommentera

